ANAYASAYA YAMALANMAKTAN
ANAYASA YAMALAMAĞA VE/VEYA
YAMALANMANIN ANAYASASINA - Çelimli Çalım'ın Dokuzuncu Sayısı Çıktı

 Çelimli Çalım mecmuamızın dokuzuncu sayısı çıktı. 

"ANAYASAYA YAMALANMAKTAN
ANAYASA YAMALAMAĞA VE/VEYA
YAMALANMANIN ANAYASASINA" manşetini haiz dokuzuncu sayının içindeki yazılar şöyledir:
 
İsmet Özel, “BİR MİLLETİN ÜMİDİ YOKSA KENDİSİ DE YOKTUR.”- II 
Durmuş Küçükşakalak, "YAMAYASA" 
Gökhan Göbel, "YAŞAR NE YASAR NE YASAMAZ" 
Mustafa Tosun , "VARSAYALIM, YOKUZ" 
Halit Çete , "HUKUK VE DİLİN İNKILABI"  
Muammer Parlar , "BİZE YASA..."  
Halil Özkan, "CÂRÎ BELÂNIN AĞIZ TADI"  
Özcan Çam , "DİŞLEK ANAYASA VERSUS TEK DİŞLİ CANAVAR"  
Lütfi Özaydın , "KADER KADAR KAZANMANIN İKTİZASI VEYA NASİBİNDE NE VARSA KISMETİN KAZASI"  
Dadaşhan Celaleddin Kavas, "ÇAKMAK HATTI KİME KARŞI TESİS EDİLDİ?"  
Hakkı Acar, "AK PARTİ, TUZ RUHU VE YENİ ANAYASA" 
Mehmet Keloğlu, "YÜZLERİ AĞARANLARDAN OLMAK"  
Yağız Gönüler , "DİZ DÖVMEDEN OLMAZ"  
YORGUN’dan SESLİ GEMİ’ye - 9, Hazırlayan: Gökhan Göbel 
Oruç Özel , "İstanbul'un İkinci Tepesinde Nefes Hangi Camide Alınır?"  
Tarihi ve Sebebleriyle Yahudi Aleyhtarlığı, Bernard Lazare -  Tercüme: Serhat Toksöz
 

"ANAMIZ, AVRADIMIZ, YARİMİZ; KADIN MI TÜRK KADINI MI?” Çelimli Çalım'ın On İkinci Sayısı Çıktı

Çelimli Çalım Mecmuamızın on ikinci sayısı "ANAMIZ, AVRADIMIZ, YARİMİZ; KADIN MI TÜRK KADINI MI?” manşeti ile çıktı.

"FAYDASIZ RANDEVU" Neşroldu

Genel Başkanımz Şair İsmet Özel’in Faydasız Yazılar, Bilinç Bile İlginç ve Tavşanın Randevusu kitapları birlikte Faydasız Randevu adıyla TİYO Yayıncılıktan neşroldu.

TÜRKELİ KİMİN VATANI? Konferansı İstanbul'da Yapıldı

Derneğimizin tertip ettiği TÜRKELİ KİMİN VATANI? serlevhalı konferans 19 Zilkade 1446 Cumartesi günü İstanbul'da yapıldı.

 
 
 
 
 
 

"İSLÂM SENİ KORKUTUYOR, DEMEK Kİ KÂFİRSİN" Çelimli Çalım'ın Onuncu Sayısı Çıktı

Çelimli Çalım Mecmuamızın onuncu sayısı "İSLÂM SENİ KORKUTUYOR, DEMEK Kİ KÂFİRSİN" manşetiyle çıkıyor.

1445 İSTİKLÂL TAKVİMİ NEŞROLUNDU!

Hicreti başlangıç kabul etmek dünyayı Müslim-gayrimüslim olarak ikiye ayırmak, takvim olarak İslam takvimini, saat olarak İslam saatini ve yazı olarak İslam yazısını benimsemek demektir.