TÜRKLÜK NİÇİN BİDAYETTİR: TEBÜK SEFERİ PANELİ İSTANBUL'DA YAPILDI

Derneğimizin tertip ettiği Türklük Niçin Bidayettir: Tebük Seferi serlevhalı panel 3 Rebiulahir 1446 Pazar günü İstanbul'da yapıldı. (6 Ekim 2024)

Teşrik tekbiri, Salat-ı Ümmiye ve İstiklâl Marşı'nın 10 kıtasının okunmasının ardından İstiklâl Korosu 10 Kerkük türküsü icra etti.

Panelde genel başkanımız Durmuş Küçükşakalak, ikinci başkanımız Gökhan Göbel, İstanbul şubemiz yönetim kurulu üyesi İbrahim Kesgin ve İstanbul şubemiz üyesi Yusuf Mert Akpınar söz aldılar.

Panelin tam metni portalımızda yayınlanacaktır.

Türklük Niçin Bidayettir: Tebük Seferi

 

İstiklâl Korosu Konseri

İstiklâl Korosu Konseri

 
 
"ÜÇ MESELE"nin Gözden Geçirilmiş Yeni Baskısı Çıktı

TİYO’nun ikinci kitabı ÜÇ MESELE  gözden geçirilmiş yeni baskısı yapıldı. TİYO Yayınlarından ve kitabevlerinden temin edilebilecek kitabının arka kapağında şunlar yazılı...

1442 RAMAZAN İMSAKİYELERİ NEŞROLUNDU

Ezani saate göre ve şubelerimizin bulunduğu vilayetlerimiz için hazırladığımız imsakiyeleri dernek şubelerimizden temin edebilirsiniz.

BİR YUSUF MASALI
TÜRK YAZISIYLA NEŞROLUNDU!

İsmet Özel'in Türk milletinin şairi olarak Bir Yusuf Masalı'nı 1967 yılında yazmaya karar verdiğini...

ALFABE DEĞİL ELİFBA

Türk Devletleri Teşkilatı çatısı altında kurulan Türk Dünyası Ortak Alfabe Komsiyonu’nun "ortak Türk alfabesi" adıyla 34 harfli bir alfabe üzerinde uzlaşmaya vardığı haberini ajanslar duyurdu. Ortak alfabenin müspet bir haber olduğunu veren bütün medya kuruluşları Sovyetler Birliği zamanında Asya'daki bütün o kavimlere Kiril alfabesinin dayatıldığından bahsediyorlar.

"EN BÜYÜK SERMAYENİN VAZGEÇEMEDİĞİ” Çelimli Çalım On Dördüncü Sayısı Çıktı

Çelimli Çalım Mecmuamızın on dördüncü sayısı "EN BÜYÜK SERMAYENİN VAZGEÇEMEDİĞİ” manşeti ile çıktı.

ÇELİMLİ ÇALIM'IN YEDİNCİ SAYISI ÇIKTI

İstiklâl Marşı Derneği’nin yayınladığı “Çelimli Çalım” mecmuamızın yedinci sayısı çıktı.

"SINIF BİLİNCİ" MECMUAMIZIN RAMAZAN NÜSHASI NEŞROLUNDU!

Sınıf Bilinci Ramazan nüshası Ramazan-ı Şerif'in bir gelenek, bir kültür mirası olarak algılanması karşısında hem şeklen hem de mahiyeti itibariyle...